2009. október 24., szombat

ZsöllyeHANGulat Zagar koncert Facebook beszámoló --- Judit likes this.

Judit Juhasz most érkeztem meg az FMH-ba
Thurs at 16.00 Comment Like
Judit likes this.

Judit Juhasz elindulok a nyomdába
Thurs 16:32 Comment Like

Judit Juhasz 45 perces út a Móriczról a Blahára gyors hetessel. Éljen a felvonuló tömeg!!
Thurs at 17:27 Comment Like

Judit Juhasz
elkészült az 50 db backstage pass, de egyenként ki kell vágnom őket
Thurs 18:14 Comment Like
2 people like this.

Judit Juhasz most értem vissza az FMH-ba
Thurs 18: 35 Comment Like

Judit Juhasz gyülekeznek az emberek
Thurs 19:12 Comment Like

Judit Juhasz kígyózó sor a büfében
Thurs 19:34 Comment Like
Borcsa likes this.

Judit Juhasz kezdődik a Zagar koncert
Thurs 20:16 Comment Like
Kristóf likes this.

View all 1 comments
Eszter Hajdú Az alkotmányjog zh-m után kissé nyomott hangulatban érkeztem meg az FMH-ba, ahol az előtérben már sürgő-forgó emberek és fényárban úszó falak fogadtak. A színházteremből az éppen beálló Žagar jól ismert dallamai szűrődtek ki, lassacskán a nézők is kezdtek megérkezni. A koncert egy kis késéssel ugyan, de megkezdődött, a VJ vetítése egy pillanat alatt beszippantott az együttes zenéjének világába. A zenekar mögötti vásznon gyorsan váltakozó képsorok, az ismert és a számomra még kevésbé ismerős számok hamar meggyőztek arról, hogy még megyek a jövőben is Žagar koncertre. A kezdetben oly’ kényelmes, belesüppedős székekből egyre jobban kikívánkoztam, nehéz volt ülve maradni olyan számok hallatán, mint például az Eastern sugar. Egy lány fel is állt helyéről és a színpad előtt élvezte a zenét, de nem volt egyedül, mások is mozgolódtak székeikben. Nekem személy szerint egyedül a Wings of love hiányzott, a csajok híján meghallgattam volna Ligeti Gyuri, esetleg a nézőtéren ülő Takáts Eszti előadásában is.
Sat 10:40

Judit Juhasz ZsöllyeHANGulat team building a kertben
Thurs 20:47 Comment Like
4 people like this.

View 1 comment
Viktoria Ámon Nekem ez volt az első ilyen szituációm, és ha érzésem szerint nálam nem is ment minden zökkenőmentesen, akkor is nagyon jól éreztem magam. Sokat tanultam, és ezúton köszönet Kristófnak, aki kiszámolta helyettem, hogy mikor ér a 18-as és a 47-es villamos az FMH-hoz. Ráadásul mindkét irányból. Riszpekt neki:) Lelkes pszichoanalitikusként leírnám csapatunk alapvető jellemzőit is tapasztalataim alapján: sztahanovi munkamorál, kimeríthetetlen kreativitás, hihetetlen tűrőképesség, kifinomult humorérzék, még kifinomultabb problémamegoldó képesség, empátia, segítőkész hozzállás, hibátlan kommunikációs készség, sötöbö. Remélem nem sértettem meg senkit. Bizonyára voltak apró hibák is, de én még lelkes vagyok, és romlatlan, úgyhogy azok ecsetelését másra hagyom:)
Fri 23:06

Judit Juhasz
belenéztünk a Zagar filmszínházmuzsikába a backstage-ből és a színházteremből is
Thurs 21:15 Comment Like
Everybody likes this.

View 1 comment
Szilvia Németh Volt valami "igaziság" a levegőben, ami nagyon ütött. Kicsit olyan régi "kultúr"-feeling, a bársonyfüggönnyel meg az akusztikus zongorával, de ezzel mégis jól vegyült a VJ-teremtette világ. Nagyon jól szólt ez a tér, és valahogy olyan "álmodós" lett ez a koncert. Meg persze a színfalak mögötti készülődés is hozott egy kis nosztalgiát az utolsó kis barkácsolásokkal, ami a régi iskolai klubdélutánokra emlékeztetett. Fura, de tényleg film-színház-muzsika volt ez teljesen...
Fri 23:40

Judit Juhasz MC Publo a színpadon: “yeah, yeah”
Thurs 21:27 Comment Like
Judit likes this.

Judit Juhaszge a koncertnek – tapsol a közönség
Thurs 21:40 Comment Like

View all 2 comments
Eszter Takáts Jól indult ez a Zsöllye dolog :) A zenekar megszólalása abban a teremben megnyitott számomra egy időkaput, belevont egy utazós alagútba, és abban stabilan benne is maradtam, amíg a koncert tartott. Ez azért is volt jó, mert így az ember úgy érzi, belépett az elvarázsolt kastélyba, ahol teljesen átadhatja magát a zenének, és a ráhangolódásnak. Erre van jól kitalálva a színházterem, ami ehhez meghitt hangulatot tud nyújtani. Gratula Zagaréknak, és a stábnak!
Sat 11:17

Judit Juhasz Takáts Eszter lemezkóstolgató koncert, november 26, csütörtök! GYERTEK!!
Sat 11:40

Judit Juhasz
mosolygó embereket látok a kertben és a büfénél
Thurs 21: 45 Comment Like
Fruzsina likes this.

Judit Juhasz pakolunk és beszélgetünk
Thurs 21:47 Comment Like

Judit Juhasz Kinter Alexandrával most indulunk haza
Thurs 22:16 Comment Like

Judit Juhasz kattanjatok rá: http://zsollyehangulat.blogspot.com/ Every day, day and night
Comment Like
Judit likes this.